فروش بزرگترین مسکن با کارگزاری مدرن محمدزاده مشهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5
نویسنده : آیه جاویدفر

گروه مسکن کارگزاری املاک مدرن محمدزاده صرفاً یک ایده جدید یا حرکتی متفاوت نیست، بلکه تغییر یک فرهنگ در برخورد با معاملات املاک است. فرهنگی که به گونه ای سنتی نه به زمان مشتریان احترام می گذارد و نه علاقه ای به بهترین انتخاب ایشان دارد. قطعا نمی توانیم یک شبه این فرهنگ و این شکل برخورد را تغییر دهیم اما توانسته ایم چند قدم رو به جلو برداریم.

در مجموعه کارگزاری املاک محمدزاده با مدیریت محسن محمدزاده با متدی تحت استانداردهای بین المللی اما بومی شده و با تلفیق امکانات IT و تجربه مدیران؛ خدماتی متفاوت و با حداقل اتلاف انرژی و زمان را برای اعضا و مشتریان شرکت مهندسی و سرمایه گذاری کارگزاری املاک محمدزاده با مدیریت محسن محمدزاده به ارمغان آوریم.

املاک مدرن محمدزاده در ایران،مشهد مقدس به صورت حرفه ای مدیریت خرید و فروش و سرمایه گذاری را برای شما انجام می دهد.

برای ارتباط با ما از راه های زیر استفاده کنید:

اینستاگرام:  amlak.mohamadzade

شماره تماس09155037952:

شماره تماس ثابت: 35146060(051)

از وبسایت ما دیدن بفرمایید!

وبسایت:  https://elahiemelk.com/

 




:: برچسب‌ها: املاک الهیه مشهد، خرید ملک الهیه مشهد، خرید زمین الهیه مشهد، آپارتمان الهیه مشهد، خرید آپارتمان الهیه مشهد، فروش زمین الهیه مشهد، فروش آپارتمان الهیه مشهد، فروش ملک الهیه مشهد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: